torsdag 12 juni 2008

Det finns en person

som jag knappt sagt ett ord om hittills, men som förtjänar den största respekt och evig tacksamhet.

Jag tror han känner alla......åtminstone i Nynäshamn med omnejd, han har kontakter överallt och jag undrar om han överhuvudtaget varit ifrån parken den senaste veckan!?!?
Igår hörde jag ett samtal där Fredd och denne person pratade om att det vore grymt att ha asfalt på scenen där åkarna sitter när de inte är ute och kör. Klockren idé tyckte Fredd.."det fixar vi till nästa år"....
Idag när jag kom hit så var det första jag la märke till.........just det, en nyasfalterad scen.
Personen i fråga kommenterade med orden....."vi pratade juh om det igår"......
Jag pratar naturligtvis om Mankan och Mankan entrepenad.......

För dig som vill ha något gjort............

jens

Inga kommentarer: