lördag 14 juni 2008

Ett par dagar senare....

har jag samlat mig och lyckats smälta alla dessa intryck jag fått under veckan. Jag kan snabbt konstatera att årets upplaga av Sweetspot allstars jam var den bästa hittills. Det var ständigt något som hände, publiken var med på noterna och flyttade sig dit de skulle vara och det bjöds på en riktigt bra show. Inledningen av Markus var helt fantastisk.....snacka om scenförändring när den killen kliver upp på scen. Från att vara en vanlig kille som vemsomhelst så kliver han på med världens självförtroende och bara öser.....stor eloge till honom. Skön åkning i minirampen och publikens stora jubel när lindqvist till slut fick sätta sin flair är svårt att beskriva. Dansarna bjöd på uppvisning på scenen, men det jag minns mest är deras sköna häng i tältet efter showen, när rytmer och ljud sattes ihop med hjälp av tältpinnar, glas och diverse annat de kunde hitta i tältet. Och FMX-åkningen då? Ja, vad ska man säga...vi visste på förhand att det det var världselit på åkarna som kom till Eneby under denna vecka och äntligen fick de chansen att visa det. Sporten har utvecklats helt sjukt mycket och jag undrar stilla om det finns något stopp för dessa herrar....

Men veckan har bestått av så mkt mer än bara själva eventet. Jag har försökt delge er vad som hänt genom mitt bloggande, men det finns så oerhört mkt mer att säga än vad jag har kunnat få med i bloggen. I alla fall så har jag haft sjukt skoj och fått träffa väldigt mkt skojiga, trevliga, knasiga och fantastiskt bra människor...

Från min sida: Stort tack till Linda och Fredd, Ingrid och Björn, Annelie och Tomas, Mankan..... Ni är grymma!!

Finns säkert någon jag glömt, men det är sånt som händer ibland.....

Samma sak nästa år va?? Fast bättre............

jens

Inga kommentarer: